Volgers

woensdag 5 juni 2024

Happy Birthday

 Hoi,

Maandag is de schilder aan de gang begonnen.  Hij is nu begonnen met de echt lelijke structuur verf die nog op de muren stond weg te doen. Das nog de oorspronkelijke verf, van toen we het huis hebben gekocht 25 jaar geleden. De gang is echt het laatste aan de verbouwingen die we dienen te doen. Ben zo blij dat we dit eindelijk doen. Ik heb die gang en de kleur van de trap nooit mooi gevonden. Zal zo blij zijn als het klaar is. Dan zal ik ook een foto tonen van de voor en na.

Maar voor vandaag heb ik voor jullie een mannenkaart. En eigenlijk best een toepasselijk thema, nl gereedschap. Dat is ons thema bij Girlz makes Guyz cards 



Graag wil ik jullie ook een vestje laten zien dat ik heb gebreid. Het model komt van Hobbii. Ik heb hier zoveel plezier gehad om deze te maken.


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke stoere kaart en wat een prachtig vest!

Tracie zei

Cute card. I love all the different elements. Thanks for sharing with us at PIP Challenges.

Elly zei

Een mooie kaart heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij KIC
Je vestje is erg fleurig, knap gedaan.
Groetjes Elly DT

CA Scrapper zei

That is a really great masculine card. I always struggle when making those types of cards.

Thanks for joining our Anything Goes challenge at Cut It Up.

Leslie

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtig vest, en mooi gemaakt. Ik heb het breien opgegeven, en nu gaat het haken ook niet meer, helaas. Dat mis ik wel hoor. Je kaartje is fantastisch!