Volgers

zaterdag 15 juni 2024

Have a beautiful day

  Hoi,

Nog een kaartje vandaag. Wel eentje met een dilemma. Deze heb ik gemaakt voor Girlz Creative Crafts . Bij onze challengeblog is het de bedoeling dat je geen digi's/ stempels gebruikt voor in te kleuren. Maar nu heb ik wel een stempel gebruikt en met embossingpoeder gestempeld, maar deze heb ik niet ingekleurd. Dus mijn dilemma is telt dit als ingekleurde stempel of niet?








💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



7 opmerkingen:

meg zei

Your background colours shine through the stamped butterfly beautifully Claudia

carla zei

Bij ons, bij Carlin's Kaartenparadijs, mag die alvast wel deelnemen aan onze lopende challenge. Alle regenboogkleuren zijn aanwezig en vlinders vind je ook in de tuin.
Een hele mooie inzending.
Bedankt voor het meedoen.
Succes !
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Mooi kaartje!

karin zei

Een mooi kaartje met die prachtige kleuren erbij.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin

Diane zei

A gorgeous butterfly card, such a pretty design!!
Thank you for joining our challenge at Triple B!
Diane TB Co-Owner
{Nellies Nest}
{Triple B}

Marjolijn van Elsberg zei

Mooie kaart en volgens mij heb je je antwoord al.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de Do-Al(l) Kreatives challenge!
Groetjes, Caroline - DT