Volgers

zaterdag 8 juni 2024

Love is.....

  Hoi,

Ik heb een oude hobby terug opgepakt! Ik ga terug lay outs maken en Project life. Destijds was ik begonnen met de geboorteboeken te maken van Jarno en Joran. Tussendoor maakte ik ook al een een pagina van een mooie foto. Ik ga proberen om dit op regelmatige tijdstippen terug op te nemen.

Vandaag heb ik recente foto's gescrapt van Joran en Dieter. Deze zijn nog maar van dit jaar. Maar des te meer zo leuk om te maken.

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:


Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  



 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

leuk idee en wat een mooie pagina

Marjolijn van Elsberg zei

Dit vind ik echt leuk Claudia, ik heb het zo lang gedaan maar ben gestopt, mocht geen foto's meer maken van de pubers indertijd en nu willen ze niet meer op social media hun foto's terug zien, dat moet ik natuurlijk respecteren maar voor mij was toen ook wel de lol van het scrappen met foto's een beetje weg. Daarna ben ik met mijn planner begonnen maar dit is zo leuk! Leuke lay out heb je gemaakt.