Volgers

vrijdag 28 juni 2024

Sentiment.... #5

 Hoi,

En de laatste uit de serie krijgen jullie vandaag te zien. Vandaag ben ik met Lisbeth op stap voor een workshop te gaan volgen bij Scrap@home. Wat we gaan maken is nog een totale verrassing. Maar zoals het bij Miranda altijd is, beloofd het top te zijn.



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuk gemaakt.

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart Claudia.
Groetjes Elle-Jeanne

Nelleke zei

Leuke kaart met al die strookjes. Een fijne dag vandaag in Klarenbeek, je had mijn kaart zelf persoonlijk kunnen brengen want ik woon hier vlak bij. Nog hartelijk bedankt voor je mooie vlinderkaart. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Zo, dan was je in de buurt! Leuk!
Ook je kaart is leuk.

Marjolijn van Elsberg zei

Ook weer erg mooi. Ik vind de kleurencombi prachtig.