Volgers

zondag 1 september 2024

Celebrate this day

   Hoi,

Even een update van Wim,

Als het meevalt, dan mag Wim woensdag naar onder voorbehoud naar huis. Dus allen duimen hé. Hij zal dan de komende weken wel 3 keer per week naar het ziekenhuis moeten gaan voor een baxter antibiotica te krijgen. Maar ben al heel blij dat het de goede kant op gaat.

Nu mijn inspiratiekaartjes voor verschillende DT challengeblogs.

Zo heb ik volgende combinaties gemaakt:Dragonfly Dreams en Pearly Sparkles Challenge



De thema's zijn: pink and pearls en verjaardag.


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more en in mijn groep Claudia's kaartjes 



 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

1 opmerking:

GerJanne zei

Dat zou fijn zijn Claudia! Ik duim mee. Hij is best lang opgenomen geweest! Gaat het goed?