Volgers

woensdag 11 september 2024

Fijne Kerst

Hoi,

Helaas mag Wim nog niet naar huis. Zijn bloedwaarden zijn nog niet goed. Das echt een tegenvaller en maandag toen Wim het nieuws vernam was hij behoorlijk kwaad. Te begrijpen natuurlijk, maar de dokters willen geen risico's lopen mijn zijn transplantnier.

 Voor het Promoteam van Noor & Zo heb onderstaand kaartje gemaakt.



Ik heb hiervoor gewerkt met de nieuwe Classic Shutter card die cut mal van Studio light en en ook de nieuwe wax zegel die pas uitgekomen is.
dit kan je gebruikte produkten kan je hieronder terugvinden vinden.

Andere materialen kan je natuurlijk ook in de webshop vinden bij Noor & Zo

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more en in mijn groep Claudia's kaartjes 


 Tot gauw! 😀

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kerstkaar mooi model ook. Tis niet leuk als je langer in het ziekenhuis moet blijven.

Elle-Jeanne zei

Wat een prachtige kerstkaart Claudia.
Een leuk modelletje.
Groetjes Elle-Jeanne

Marjolijn van Elsberg zei

Dat is vooral voor Wim heel naar nieuws, voor jullie ook natuurlijk maar toch. Hopelijk gaat het snel de goede kant uit.
Je kaartje is weer prachtig!

GerJanne zei

Dat is jammer voor Wim, maar wel begrijpelijk van de artsen.
Je kaart is een plaatje!