Volgers

zondag 8 september 2024

Kerstgroetjes

 Hoi,

Even een update over Wim. Normaal zou hij dinsdag naar huis gemogen. Maar zijn bloedspiegel was nog niet goed. Dus mocht hij niet naar huis. Dat wordt ten vroegste maandag, misschien. Nu had ik afgelopen week vakantie genomen om Wim op te vangen, maar ik ben dan toch woensdag namiddag en donderdag gaan werken. Volgende week ga ik ook gewoon werken en zal ik wel zien hoe en wanneer Wim naar huis zal mogen. Wel een lichtpuntje is dat Wim terug meer eetlust heeft en er stukken beter terug begint uit te zien en zich zo ook voelt, dus we gaan wel op vooruit.

'S avonds ben ik veel alleen thuis, de kinderen spreken af met vrienden of gaan bij de Lotier (een restaurant) afwassen. Dus omdat ik toch weinig tv kijk, ga ik naar mijn knutselkamer en laat ik mijn creativiteit los. Vrijdag stond er al lang een workshop gepland bij Noor en Zo en die ben ik dan wel gaan volgen om dan zaterdag weer een bezoekje te brengen aan manlief.

Onderstaand kaartje is mijn inspiratie kaartje voor   Girlz Creative Christmas, is: Pop up kaart

Dit is tevens ook 1van de 4 kaarten die we vrijdag op de workshop hebben gemaakt.

DT CALL

We zoeken nog een aantal DT leden om ons team te komen versterken vanaf januari 2025!!

Wie voelt zich geroepen om wekelijks of tweewekelijks een kerstkaartje te maken volgens thema? De thema's zijn gemakkelijk en toegankelijk voor iedereen.

Voel je je geroepen? Stuur gerust een mailtje naar claudiaskaartjes@outlook.com 

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Polkadoodles - challenge 36 - random winner - 07-09-2024
Grab our Top 3 banner

Pinspirational - challenge 315 - favorites - 01-09-2024

613 Avenue Create - Challenge august - top rocker - 01-09-2024

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more en in mijn groep Claudia's kaartjes 


 Tot gauw! πŸ˜€


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



11 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooi kaartje.
Hopelijk mag Wim snel naar huis.
Groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met je toppers, mooie kaart laat je zien. Sterkte en beterschap voor Wim.

meg zei

Get well wishes to Wim, a beautiful Christmas card in a striking colour combo

karin zei

Dat is een prachtige kaart, leuk zo'n pop-up modelletje.
Dat valt allemaal niet mee voor Wim, en ook voor jou veel geloop plus het emotionele erbij.
Veel sterkte en beterschap.
Groetjes,
Karin

!neke zei

Leuk je toppers !!!
Deze is ook weer gaaf !
Fijn dat je man vooruit gaat !!!!!
Even geduld nog....

Marjolijn van Elsberg zei

Wat fijn om te horen dat het met Wim de goede kant op gaat, hoop voor jullie beide dat hij snel naar huis mag om aan te sterken en verwend te worden door jou en de kinderen. Je kaartje is weer superleuk geworden. Leuk hè de workshops bij Noor! Lang geleden dat ik er ben geweest, ik ging altijd met mijn vriendin naar de knutseldagen maar dat gaat niet meer. En mezelf laten brengen en halen vind ik ook zo'n gedoe, het is best een eind. Succes met de zoektocht naar een lid voor je challenge groep. Ik ga eens een jaartje alleen doen wat ik leuk vind.

Debbie Mageed zei

Beautiful popup card, Claudia! I love the elements of the card and the fun fold will be lovely to display during the holiday season! I hope your husband recovers quickly. Thank you for playing with the Creative Creases Challenge, and I hope you can join us again soon. We really appreciate your support!
Debbie, DT
Secrets To Stamping

Gina zei

Wat een leuk kaartmodel! Heel leuk met de boompjes op het mica; Groetjes, Gina

Sheryl zei

A beautiful card.
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge, looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl xx CRAFT DT

Renske Wishes You zei

Prachtige kaart. Hopelijk mag je man snel weer naar huis. Dank je wel voor het meedoen aan de Penny's Paper-Crafty challenge. Succes!

Groetjes Renske Penny's DT

Brenda zei

Claudia, Iove your non-traditional colors and all the dimension of your card. Thanks so much for joining us at CRAFT Challenge this week!