Volgers

maandag 2 september 2024

Hartelijk gefeliciteerd

  Hoi,

ALs opdracht werd ik gevraagd om een kaartje te maken voor een man die 80 wordt en altijd imker is geweest. Dus bijtjes op de kaart waren zeker een must. Ik wou hier een vrolijk kaartje mee maken en heb een variant gemaakt op een al eerder kaartje die ik heb gemaakt. Wel heb ik zwart gebruikt om het wat stoerder de maken.

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

 Tot gauw! 😀


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




5 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Dat heb je leuk gemaakt, helemaal geslaagd met de opdracht.

Anita van Deur zei

Super leuk kaartje.

Daphne zei

Super leuk!
Het model, met dat label er schuin in een mooie persoonlijke kaart voor een man van 80.

Polkadoodles zei

So pretty! Thanks for joining the challenge at Polkadoodles Polkadoodles challenge this week! x Nikky, Polkadoodles x

Jana Forrest zei

What a special card for a special man! He will treasure it. thank you for linking up with us over at Penny's challenge. Best of luck, Jana DT