Volgers

dinsdag 10 september 2024

Vandaag is het jouw feestje

 Hoi,

Voor Girlz Rebel challenge heb ik een kaartje gemaakt voor een opdracht. De opdracht luidt: een mannenkaart met indien mogelijk een Harley Davidson, een bbq en een caravan.

Ik denk check, check check and done πŸ˜€



 

Dit is het kleurencombi + lint kant of touw



πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more en in mijn groep Claudia's kaartjes 



 Tot gauw! πŸ˜€

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍






6 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, dat gaat mij niet lukken, geen H.D. geen caravan en kaarten voor mannen maak ik maar zelden. Maar deze is errug leuk!!!!

Josje zei

leuke kaart heb je weer gemaakt

!neke zei

Gaaf , ook het model !

Gina zei

Geweldig hoe je alle gevraagde elementen zo leuk op je kaartje hebt verwerkt! Groetjes, Gina

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Claudia.
Super mooi modelletje.
Groetjes Elle-Jeanne

Adam Mahmoud zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.