Volgers

maandag 30 september 2024

Happy birthday

 Hoi,

Vandaag tijd voor de swap. Omdat we steeds onze pakketjes 4 maanden bijhouden om te swappen. En Zowel Lisbeth als ik er 1 maken per jaar. Blijven er 4 maanden over of een quadrimester (hahaha, dat heb ik opgezocht)

 Er zijn twee woorden voor een periode van vier maanden, maar ze zijn allebei erg ongewoon: tertiaal en quadrimester.

Dus voor de laatste 4 maanden, quadrimester, gebruiken we beide onze pakketen door elkaar. Ik mocht het startschot geven voor een thema en ik heb gekozen voor alles mag.

Lekker gemakkelijk!!! 









Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


πŸŽ‚Oproepje πŸŽ‚

Nu heb ik een oproepje. Eigenlijk doe ik dat zéér weinig, maar nu is er een mooi gelegenheid voor. Wim, mijn echtgenoot heeft moeilijke weken achter de rug. De meeste die mijn blog volgen zullen dit wel gelezen hebben. Maar Wim wordt op 5 november πŸŽ‚50 jaar πŸŽ‚ en en dat wil ik niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Ik zou zo graag hebben dat hij mega veel kaartjes zou ontvangen.
Zouden jullie graag πŸŽ‚WimπŸŽ‚ een kaartje willen sturen?
Mocht je mijn adres niet hebben, mag je even mailen naar claudiaskaartjes@outlook.com

Super bedankt iedereen.
πŸŽ‚Claudia πŸŽ‚

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more 


 Tot gauw! πŸ˜€


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍







Geen opmerkingen: