Volgers

woensdag 4 september 2024

Congratulations

  Hoi,

Tussen alle activiteiten door, probeer ik toch nog tijd te maken voor wat restjeskaarten te maken.

Dit kaartje heb ik nog liggen. Geen serie van 5 deze keer. Voorlopig ga ik de restjeskaartjes maken zoals het een beetje uitkomt. Maar dit wil ik wel volhouden, want ik heb nog mega veel restjes die ik kan verwerken.

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Ellibelle's Corner top 3 - challenge august - 04-09-2024

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more en in mijn groep Claudia's kaartjes 

 Tot gauw! 😀


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




5 opmerkingen:

!neke zei

Knap restes kaarten ....ik ben daar niet goed in !!!

Anita van Deur zei

Heel mooi deze kaart, gefeliciteerd met je topper.

meg zei

love the vintage feel the lace and pearls give

carla zei

Een supertoffe restjeskaart.
Groetjes,
Carla

Marjolijn van Elsberg zei

Heel mooie kaart, en leuk je topper!