Volgers

zondag 15 september 2024

Ik wens je ....

 Hoi,

Vandaag sta ik met mijn kaartjes op de oogstfeesten in Westmalle. Het is de eerste keer dat ik ga deelnemen. Ik hoop op een goede verkoop. Ik heb er echt zin in. Het belooft ook een stralende dag te worden.

Voor jullie, heb ik vandaag 2 kaartjes. Straks laat ik jullie nog een herfstkaartje zien.

Maar nu zoals elke zondag een kaartje voor Girlz Creative Christmas. Het thema deze week is: geen vierkante kaart.



 
💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Penny's Challenge - challenge 579 - top 3 - 11-09-2024

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more 


 Tot gauw! 😀


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



2 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuke kaart in mooie kleurtjes;
Veel succes met de verkoop
Groetjes
Margo

Marjolijn van Elsberg zei

Erg leuk kaartje, hopelijk heb je veel kunnen verkopen.