Volgers

donderdag 12 september 2024

Happy Holidays

 Happy Holidays

Vandaag mag ik jullie inspireren met een kaartje met Bella Lulu artikelen. Deze week heb ik gekozen voor de stansplaatjes Winter en het design papier in de winter.


❆3007/0002 designpapier in de winter
❆3009/0001 stansplaatjes winter
❆ LR0876 Creatables passepartout tree
❆ wit en groen cardstock
❆ eiskristal
❆ SL-ES-SNOW01 snow effect

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more 

  

 Tot gauw! 😀

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

7 opmerkingen:

Trijntje zei

Hele mooie kerstkaart met deze prachtige materialen. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Het is een prachtige kerstkaart!

!neke zei

Heel leuk Claudia !!!
groeten Ineke

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart met deze mooie mal Claudia.
Groetjes Elle-Jeanne

Wies zei

Mooie kaart met de leuke gnomes en het winterse landschap achter de boom.

GerJanne zei

Superleuk kaartje!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuke gnoompjes kaart!!