Volgers

donderdag 5 september 2024

Junglebeest

Junglebeest

Vandaag mag ik jullie inspireren met een kaartje voor Bella Lulu Ik heb een knipvel gebruikt dat al langer bestaat, maar die vind ik zo mooi dat ik ermee aan de slag ben gegaan.


Het knipvel Jungle kan je hieronder terugvinden:
🦓000/0084 knipvel jungle
🦓CR1658 craftable layout slimline
🦓473.013.004 knippen en plakken Welcome to the jungle
🦓12.7.410 molotow marker 092 hazenut brown


De gebruikte materialen kan je ook allemaal terugvinden in de webshop bij Noor en Zo

Ik heb deze kaart ook gecombineerd met het Challengeblog Girlz makes Guyz cards,. Daar is het thema: wild animals.


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

 Tot gauw! 😀


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

2 opmerkingen:

karin zei

Mooi kaartje met de jungle diertjes erop.
Groetjes,
Karin

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!