Volgers

maandag 16 september 2024

Hexagon deel 3

  Hoi,

Gisteren was een geweldige dag. Ik heb goed verkocht en een opdracht binnengehaald.

Zo leuk!.

Voor tussendoor had ik een haakwerk mee. veel heb ik niet gehaakt. Maar gister avond heb ik nog wel wat gehaakt. Mijn vestje is bijna af.

Nog een boordje en klaar. Maar ik laat jullie alvast de vorderingen zien.


Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more 



 Tot gauw! 😀

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


3 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een heerlijk vest heb je gehaakt. Ben benieuwd hoe het je staat als het af is.

karin zei

Dat ziet er mooi uit! Nu afwerken en een foto als je het aan hebt.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Knap dat je ook dit doet. Zier er tof uit!