Volgers

maandag 9 september 2024

hexagon deel 2

  Hoi,

Ik ga ijverig verder met het haken van de hexagon trui! Dit is zo leuk om je creativiteit zo te kunnen laten gaan en te zien hoe die trui vordert. Ik hou van kleuren en deze vind ik echt super. Nog even en de 2 delen kunnen aan elkaar vast gemaakt worden. 


Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more en in mijn groep Claudia's kaartjes 



 Tot gauw! ๐Ÿ˜€


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜

5 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Hopelijk krijgen we straks ook een pas foto van je, erg leuk!

Gina zei

Knap een zelfgehaakte trui! Straks een foto wanneer je ze aanhebt ๐Ÿ˜‰ Groetjes, Gina

Elle-Jeanne zei

Leuk haakwerk.
Succes met de laatste loodjes.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Heel gaaf! Dat ziet er nu al mooi uit!

ุงุจูˆูƒุฑูŠู… zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.