Volgers

maandag 3 juni 2013

12de Kerstkaart

Hoi,

Eindelijk, de zomer is er dan. Al zeker tot zaterdag gaan we hier schitterend weer krijgen. Het gaat in stijgende lijn. Van een zonnig 18° naar een héél zonnige 24° tegen zaterdag. Hopelijk blijft het nadien ook nog lekker zonnig. Het schoolfeest aanstaande zaterdag is bij deze al geslaagd, want we zullen al mooi weer hebben.

Hier ben ik dan met mijn 12de kerstkaart. Ik heb weer gekozen voor groen/grijze tinten. Ik blijf het een mooi kleurencombinatie vinden voor kerstkaartjes.

Met dit kaartje doe ik graag mee met de volgende challenges:
CCWS challenge 75 volgens schets tot 04 juni
Bugaboo alles mag tot 07 juni
EHI gebruik strookjes papier van 1 cm tot 14 juni


gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
decopapier: kruidvat
embossingfolder: boekenvoordeel
digi: van internet en ingekleurd met spectrum noir
mal letters JC
sterren zijn hotfixsteentjes
De randen van het kaartje en de afbeelding heb ik gedistresd en bewerkt met distress inkt, old paper.

15 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat heb je deze kaart weer leuk gemaakt, en zeker
een mooie kleuren combinatie ☼
Geniet alvast van het mooie weer hihi !

Bedankt voor je deelname aan de Challenge
bij EHI ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Renate zei

Wauw, wat een mooie kaart, Claudia! Heel leuk plaatje, ik zou wel willen weten waar je dat vindt op internet!
enne, zo kom je wel aan je kerstkaarten aan het eind van het jaar!!

Groetjes, Renate

corryskaart zei

Hoi Claudia
Een prachtkaart in mooie kleuren deze combinatie vind ik zeker super
Groetjes van corry

Marcella zei

Hoi hoi
Prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt .
en inderdaad eindelijk beter weer .
Fijne dag
Groetjes Marcella

jolanda zei

hele leuke kaart

Jolanda zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch van CCWS, heel erg bedankt voor je deelname....

Aukje zei

Het is een prachtige kaart!!
Groetjes
Aukje

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een mooie kerstkaart Claudia.

Groetjes José

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Claudia, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

!neke zei

Mooie kaart, zal ik mijn adres even mailen, kan je hem sturen met kerst !!!!!

😊😊😊😊😊😊

nans'creablog zei

Hele leuke kaart, mooi papier en een toffe sneeuwman.

Groetjes,
Nans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooi kleuren.
Leuk dat je mee doet met onze challenge bij EHI.
Gr. Anja

Stephanie zei

cute, cute snowman.. Thanks for playing at Catch The Bug.

carla zei

Wat een leuk kaartje met dat vlechtwerk op de achtergrond.
Heel mooi gemaakt.
Gr. Carla

anncreatief zei

Wouw wat een schitterend leuk kaartje is dit.
Liefs anneke