Volgers

woensdag 19 juni 2013

De Tijd heelt alle wonden

Hoi,

Gisteren avond heb ik nog een kaartje gemaakt. Zelf ben ik er niet zo tevreden over. Ik mis iets. Maar ja, voor een rouwkaart kan je moeilijke vrolijke kleurtjes en veel versiering gaan gebruiken.

Niet leuk als je soms zo van die kaartjes nodig. Eigenlijk heb ik er nooit op voorraad. Ik kan het niet opbrengen om deze kaarten op voorhand te maken. Dus spijtig genoeg heb ik dit kaartje nodig. Ook dit keertje heb ik de binnenkant van het kaartje bewerkt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenge:
sketch saturday challenge 263 volgens schets tot 21 juni


gebruikte materialen:
cardstock en inkt is van voorraad
kraft bewerkt met distress
mal: joy craft
stempels joy craft en kruidvat
embossingpoeder: boekenvoordeel
langwerpige mal is van nestabillities

grtjs
Claudia

11 opmerkingen:

nans'creablog zei

Een rouwkaart heeft inderdaad niet veel nodig. Die van jou is goed gelukt hoor.

Groetjes,
Nans

Marcella zei

Hoi hoi
Tja helaas hebben we deze af en toe nodig .Ik heb ze ook nooit op voorraad hoor en ook maak ik ze eigenlijk nooit zelf .
Vind hem van jou wel erg mooi hoor .
Groetjes Marcella

Sé-tje Limlam frutsels zei

Helaas heb je ze wel eens nodig! Een rouwkaart heeft niet veel nodig eenvoudig is dan meestal het mooist.

Groetjes José

Antoinette Voorn zei

Rouwkaart moet altijd wel een beetje clean zijn... top gelukt hoor!

Gr Antoinette

Anita Meijer zei

Hij is heel mooi geworden Claudia en helaas hebben we ze wel eens nodig.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Hij is mooi geworden, ik maak ook veel rouwkaarten met zwart/grijs/wit/ecru/craft en paars. Ik heb ze wel op voorraad omdat er veel vraag naar is, maar ik vind het geen uitdaging om de kaarten te maken, je moet je inhouden, en je kunt niet uitbundig zijn. Dat is jouw goed gelukt. Ik kan me voorstellen dat je er wat vragen bij hebt bij de kaart, maar dat komt ook omdat hé niet vaak deze kaarten maakt. Goed gedaan, groetjes Ingrid

!neke zei

Een mooie kaart!
Is altijd moeilijk om te maken! Maar super gelukt!
Groeten !neke

Diana van Otterlo zei

Een mooie ingetogen kaart is dit geworden hoor. Helaas moeten we dit soort kaarten ook af en toe maken. Maar de familie stelt het meestal erg op prijs wanneer ze een zelfgemaakte kaart ontvangen, dat geeft steun in een moeilijke tijd en daar is je kaartje immers ook voor bedoeld. Ik maak er altijd wel een paar op voorraad maar op het moment dat er iemand overlijd maak ik er toch meestal speciaal eentje met diegene in mijn gedachten.

ANJA 3D zei

Mooi kaart. Tja, deze kaarten heb je soms ook nodig. Het zijn niet de leukste omstandigheden. Maar neem van mijn aan. Dat dit kaart veel goed doet.
Gr. Anja

Alex H. zei

Nice card and funny clock! Thanks for joining us at Sketch Saturday!
;-) Alex H.

Ria zei

Ik vind het een passende kaart Claudia.
Zelf heb ik er ook altijd een vreemd gevoel bij.
En ook ik heb ze niet in voorraad hoor.
Gr Ria