Volgers

woensdag 26 juni 2013

Vet cool !

Hoi,


Hebben jullie dat ook weleens, ..... Bij het zien van een schets dat je ineens in je hoofd een hele uitwerking van de kaart bedenkt??

Wel, bij het zien van de schets bij Friday Sketch en de opdracht van Cards and scrap, wist ik meteen hoe mij kaartje er ging uitzien.

Ik ging er een mannenkaart van maken. Zie hieronder het resultaat, waar ik best tevreden over ben.

Met het kaartje doe ik mee aan volgende challenges:
Friday sketch challenge 46 volgens schets tot 27 juni
cards and scrap uitdaging 173 thema "ton sur ton" tot 04 juli
knutsels en kadootjes challenge 1 thema mannenkaart tot 3 juli



 binnenkant van het kaartje
gebruikte materialen:
cardstock: eens gekocht op de beurs in Dordmund
kraft: weet ik niet meer
decopapier: action en boekenvoordeel
glitters: action
lint: boekenvoordeel
knoopje en touw is eigen voorraad.
digi: Kenny K en ingekleurd met spectrum noir
teksttempels: MD
Alle randen zijn gedistresd en bewerkt met inkt old paper van Tim Holtz

grtjs
Claudia

18 opmerkingen:

Nelleke zei

Nog even gauw een reactie en dan ga ik plat. ik kan kort zijn het is een "vet cool "kaartje.
groeten, Nelleke

Lisbeth zei

hoi Claudia
echt een mannenkaart mooie kaart
grtjs Lisbeth

Antoinette Voorn zei

Wat een super creatie heb je gemaakt voor de mannen en en alles gaaf verwerkt in het bruin!

Gr Antoinette

Monique zei

Wat een gave mannenkaart. Supercool. Je zou zo mee kunnen doen aan mijn 1e Challenge Mannenkaart (hint).

Groetjes, Monique

Sé-tje Limlam frutsels zei

Een leuke mannen kaart Claudia.

Groetjes José

jolanda zei

mooie kaart

Aukje zei

Leuke mannenkaart!
Groetjes
Aukje

Marcella zei

Hoi hoi
JA dat heb ik ook wel eens maar het wordt dan nooit helemaal hoe het in mijn hoofd zat .
Het is bij jou weer een hele leuke mannenkaart geworden.
Groetjes Marcella

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat mooi gemaakt, leuke digi..super dat geruite lint en het combineert allemaal erg mooi.liefs van Ans

Sarah - Crea S zei

Wat een leuke kaart! Een echte mannenkaart :)
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

nans'creablog zei

Hele mooie kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Marijke zei

Dit is een echte mannenkaart, leuk!! Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap.

Groetjes,
Marijke

ANJA 3D zei

Schitterend sexy kaartje. Gaaf hoor.
Gr. Anja

Unknown zei

Oehoe, wat een pikant kaartje!
Leuk hoor.
Groetjes Sandra.

Jacqueline Muller zei

Leuk om te zien hoe je geïnspireerd bent door de sketch. Het is zeker een mooie kaart geworden. En het thema wat je gebruikt hebt, is mij helemaal duidelijk. hahaha.
Dank je wel voor het meedoen aan de Friday Sketch Challenge.
Groetjes, Jacqueline

Brendaxx zei

Wat een superleuke mannenkaart! Mooie ton-sur-ton tinten heb je gekozen :) Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week! Groetjes,Brenda

Bernadet zei

Superkaartje Claudia.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!

Ps'je Ik heb trouwens nog een leuke candy op m'n blog;)

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuk kaartje! Leuk dat je meedoet bij Cards & Scrap!
Groetjes, Yvonne