Volgers

donderdag 6 juni 2013

Bedankt

Hoi,

Gedurende het hele schooljaar heb ik een stagiair gehad. Eigenlijk gedeeld met een andere dienst binnen de firma waar ik werk. Delano, zo heet mijn stagiair is elke dinsdag en de woensdagvoormiddag een handje komen helpen. Hij heeft vanalles geleerd en heeft zijn taken ook tot een goed einde gebracht. Daarom hebben Cindy (mijn collega) en ik besloten om hem te bedanken voor zijn inzet.

Dit is het kaartje dat ik heb gemaakt. Met dit kaartje doe ik ook aan challenge 42 bij liftchallenge.  De uitwerking ervan is een beetje anders dan het voorbeeld. Maar ik vind het best geslaagd.



te liften kaart



Gebruikte materialen:
cardstock: had ik nog liggen
decopapier, strik, lint, randpons: boekenvoordeel
dies van Tim Holtz
stempel: kruidvat
knoopje: hobbyoutlet

grtjs
Claudia

15 opmerkingen:

Nelleke zei

Voor een jongen kun je ook niet met een kaart met bloemen aankomen, dus heb je het goed opgelost met deze mooie kaart. Groetjes, Nelleke

Erica ♥ zei

Je lift kaart is helemaal goed gelukt, en ook nog eens
voor een man, heel knap gedaan hoor, leuk ☼

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Antoinette Voorn zei

wat is die mooi geworden, ik vind hem top!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Nadine zei

Wat knap dat je er een mannelijke versie van hebt gemaakt! Erg leuk gedaan, vrolijk! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

Marcella zei

Hoi hoi

Erg leuk gedaann weer en lekker vrolijk papier .
Groetjes marcella

nans'creablog zei

Een hele gezellige en vrolijke kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Aukje zei

Mooie kleurige kaart heb je gemaakt!
Groetjes
Aukje

Anita Meijer zei

Heb je weer super gedaan Claudia, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Marjan zei

De schets zie ik er meteen in terug. Erg leuk dat je deze o zo vrouwelijke kaart hebt omgetoverd tot een mannenkaart, creatief! Vrolijke kleuren, jij was ook blij met je stagiair. Erg leuk!! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

ANJA 3D zei

Schitterend, leuk gedaan zo en mooie kleuren.
Gr. Anja

!neke zei

Wat een gave kaart!
Kleuren top!

Cornelie zei

Leuke, originele en vrolijke lift heb je gemaakt! Bedankt voor t meedoen!

karin zei

Vrolijke kleurtjes op je kaart Claudia.
gr.
Karin

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een prachtige vrolijke kaart. Groeten Trijntje

Connie Leman zei

Je hebt er een vrolijk geheel van weten te maken !! Wat mij betreft een erg geslaagde 'lift-kaart' :) - Groetjes en liefs, Connie