Volgers

zondag 23 juni 2013

Summer

Hoi,

Eerste en vooral wil ik mijn nieuwe volgers verwelkomen: Erica, Gerjanne, Sandra, Ans en Cindy. Welkom en leuk dat jullie volger zijn geworden.

Ik zag ik dat al een paar daagjes niets meer heb gepost. Ja, ik heb een paar drukke dagen achter de rug. De toetsenweken bij de kinderen zit erop, maar nu beginnen en nog leuke activiteiten. Zo zijn Jarno donderdag met alle klassen van het 5de en 6de leerjaar naar de Lilse Bergen gefietst. Vrijdag was er een voetbalmatch voorzien tussen het  5de en 6de leerjaar. Spijtig zijn ze niet gewonnen. Jarno zit in het 5de leerjaar. Joran heeft ook leuke activiteiten achter de rug. Donderdag is het 1ste leerjaar, gaan wandelen met de kleuters van de laatste kleuterklas. Joran vond het eigenlijk niet leuk om met de "kleuters" op stap te gaan. Vrijdag zijn dan alle leerlingen gaan supporteren voor de voetbalmachten van het 5de en 6de leerjaar.  Gisteren (zaterdag) hebben we mijn schoonvader zijn verjaardag gevierd.  Deze week volgen er nog veel activiteiten, maar ik kan aftellen, nog 4 schooldagen en dan........... RAPPORT. Vrijdag weten we of de kinderen geslaagd zijn. Maar eigenlijk weet ik het al. Ze hebben beide goede toetsen achter de rug, dus............

Vrijdag ben ik een workshop gaan volgen in Emblem. Dit was voor mij de 2de keer en ook ditmaal is het voor mij zeer goed meegevallen. Ik ga zeker nog eens terug. Het kaartje dat we gemaakt hebben kan je hieronder zien.

Nu mijn kaartje, of beter gezegd 2 kaartjes.
Het eerste kaartje is een kaartje dat ik voor een juf heb gemaakt in opdracht. Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen aan de volgende challenges:
kleurenfestijn thema vakantie tot 30 juni
de creatieve zebra thema alles mag tot 23 juni
SSW challenge 211-122 tot 25 juni

1ste foto

2de foto, op de zonnenbril heb ik glossy accent gebruikt.
Het is alleen moeilijk om dit goed zichtbaar op foto te krijgen 


foto 3 binnenkant van het kaartje 

 gebruikte materialen:
cardstock wit, licht en donkerroos: voorraad
glittersteentjes, decopapier: action
mallen zijn van Joy craft en Nellie Snellen
tekst is van Joy craft en Marianne design
digi: bugaboo en ingekleurd met spectrum noir
De randen zijn bewerkt met inkt en verder heb ik nog bloemen en glossy accent gebruikt

 Het kaartje hieronder heb ik vrijdag gemaakt bij een workshop van cart 'n scrap art in Emblem


 grtjs
Claudia

19 opmerkingen:

Nelleke zei

Svhitterende creaties. De eerste vooral om de vrolijke kleure. En de 2e om de prachtige stempel. Groetjes. Nelleke

Joanna M. zei

Such wonderful summer cards this week. Thanks for joining in the fun with us over at Sweet Sketch Wednesday.

mulberry station zei

Just precious! I love how you finished the inside of your card. Thanks for joining us.
Nancy SSW-DT

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuke kaart de juf zal blij zijn met z'n mooie kaart
mijn kaart van de workshop is ook af maar ik mis precies een paar dingen zo dus heb ik er maar een eigen draai aan gegeven
grtjs Lisbeth

Renate zei

Wat een leuke kaarten. Zo anders, maar wel erg leuk. Leuk om een keer een workshop te volgen!

Groetjes, Renate

Antoinette Voorn zei

Ohh je bhebt hele vrolijke en gave kaarten gemaakt die ene voor de juf is Top en je roos prachtiggg!!

Gr Antoinette

Unknown zei

Wat een heel leuk en wat een chique kaartje. Echt heel verschillend maar leuk door alle details.
Tot de volgende keer!
Groetjes Sandra.

Ria zei

Mooie kaarten Claudia.
Gr Ria

nans'creablog zei

Mooie kaarten Claudia en de onderste is gewoon prachtig.

Groetjes,
Nans

jolanda zei

mooie kaartjes

Heide zei

Adorable! Love the fun embellishments. Thanks for joining us.
Hugs, Heide SSW-DT

Anita Meijer zei

Wat heb je weer schitterende kaartjes gemaakt Claudia, ik vind ze super.
Liefs van Anita

Marcella zei

Hoi Hoi
Wat een leuke kaartjes
zo heel verschillend maar allebei erg leuk .
en die zonnenbril is zo ook heel gaaf gedaan .
ook je binnenkanten zijn erg mooi .
Groetjes marcella

ANJA 3D zei

2 schitterende kaarten. De eerste kaart vind ik de stempel heel leuk en dat de zonnebril de zelfde vorm heeft. De tweede kaart heb je prachtig inkleurd. Wat is het toch een mooi stempel hé.
Gr. Anja

Kathie zei

Hi Claudia what a cute card this is such a sweet image and I love your colour combo and design papers. All your added embellishments look totally amazing. Great card and thanks so much for joining us this week over at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
Hugs
Kathie SSW-DT

Jeannie zei

So gosh darn cute I can hardly stand it, and that bikini on the inside is a real hoot!! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

De Wantjes zei

wat een leuke kaart

Groetjes Marijke

Folkje zei

leuk dat je mee doet met de challenge van DCZ, veel succes

groetjes
Folkje

Sharon Basel zei

This card is so darn cute! All the wonderful summer elements just make this an outstanding creation - I love everything about it! Thanks so much for sharing this terrific card with us at Sweet Sketch Wednesday!
Sharon, SSW-DT