Volgers

vrijdag 14 juni 2013

Huwelijkskaart

Hoi,

Joepie,.... weekend. Dit weekend, buiten dat er veel verjaardagfeestje op het programma staan, kan ik lekker veel knutselen.

Op de valreep, nog een kaartje kunnen maken voor Sketch Saturday. Ik vind die schets zo mooi, dat ik zeker wou meedoen.

Met dit kaartje doe ik mee aan volgende challenges:
sketch saturday challenge 262 volgens schets tot 14 juni
catch the bug blog thema huwelijk tot 15 juni
marianne design challenge 82 kleurencombi tot 19 juni
DCL challenge 187 thema patchwork tot vrijdag 21 juni

gebruikte materialen:
parelmoer cardstock
decopapier: kruidvat
bloemen; cart en scrap art Emblem
stans MD
digi: Jade Dragonne ingekleurd met spectrum noir.
patchwork heb ik met naaimachine genaaid en afdrukje is verhoogd opgeplakt.

19 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat heb je dat gaaf gemaakt zeg met dat patchwork
en zo leuk ook gestikt, geslaagd kaartje hoor ☼

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
En lekker van de zon genieten ☼
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Wybrich zei

Claudia, het is een leuke kaart, en mooi ingekleurd.
Helaas wordt je kaart wel verwijderd, hij voldoet nl niet aan de regels, zie sidebar van het challenge blog.

Gr Wybrich
DT MDesign challenge blog.

!neke zei

Wow, wat een leuke kaart !!!
groetjes !neke

corryskaart zei

Hoi Claudia
Wat een vrolijke kaart in die vrolijke kleuren ziet er geweldig uit
Groetjes van corry

Anita Meijer zei

Schitterend kaartje Claudia, ik vind hem prachtig. Heel veel knutselplezier dit weekend.
Liefs van Anita

Alex H. zei

A really beautiful card... great image and lovely embellishments! Thanks for joining us at Sketch Saturday!
;-) Alex H.

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooie kaart
leuk stikwerk ook ik heb mijn naaimachine voor een jaar opgeborgen
ik vind de kleuren ook lief
grtjs Lisbeth

nans'creablog zei

Hele leuke en originele trouwkaart.

Groetjes,
Nans

Nelleke zei

Leuke kaart geworden, zeker ook de kleurtjes die je hebt gebruikt. Groetjes, Nelleke

Antoinette Voorn zei

Wat heb je dat gaaf gemaakt zeg met dat patchwork!

Gr antoinette

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke kaart met die kleurtjes!

Groetjes José

Min zei

What a sweet card!
We are so happy you joined us this week for the Catch The Bug Going to the Chapel Theme Challenge with Bugaboo Stamps!
Be sure to visit The Bug Blog today for a new challenge!
Hugs & Happy Days!
~Min
Kaymin Kreations

jolanda zei

leuke kaart

Marfien zei

Hallo Claudia,
Heb weer wat meer tijd om eens langs te komen en zie nu een heleboel leuke kaartjes. En aangezien ik ook diverse papiertjes in mijn voorraad heb zit mijn ideeënbus ook gelijk weer vol (voordeel van bloggen)
Fijn weekend, Marfien

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooi kleuren. Het pas allemaal perfect bij elkaar.
Gr. Anja

GerJanne zei

Hoi Claudia,
wat een leuke kaart! De patchwork achtergrond is echt gaaf! Gelukkig dat je een reactie achterliet bij mij, want ik kon je niet vinden. Nu ben ik bezig volger te worden. Hij doet er wat langzaam over, maar dat zal wel lukken....
Tot blogs!!
GerJanne

Diana van Otterlo zei

Wat een leuke kaart weer! Leuk dat patchwork!

anja curvers zei

Leuk effect geeft dat patchwork op zo'n kaart. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Margot zei

superleuk kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!