Volgers

dinsdag 18 juni 2013

14 de kerstkaart

Hoi,

Het beloofd een hele warme zonnige dag  te worden. Eindelijk! Zomer! Mijn wekelijkse kerstkaart heb ik gisteren afgewerkt, nr 14.

Met dit kaartje doe ik mee aan volgende challenge:
CCWS challenge 77 met een twist, nl gebruik een niet traditioneel kerstkleur tot 18 juni

Wel ik heb roos gebruikt. Een kleur dat je niet zo vlug ga zien bij kerst.

Gebruikte materialen:
cardstock, lint met parels: action
decopapier: kruidvat
glittersteentjes: big bazar
digi: internet en ingekleurd met spectrum noir
mal: MD

grtjs
Claudia

15 opmerkingen:

Nelleke zei

Mooie kaart geworden. Zo leuk om te zien dat je in de zomer heel ander papier gebruikt dan in de winter. Ik heb dat papier ook en zou er niet aan gedacht hebben om het voor een kerstkaart te gebruiken. Groetjes, Nelleke

Wilma zei

Hoi Claudia,
Leuk dat je weer meedoet met de challenge bij CCWS!
Gave uitwerking van de sketch en wat een vrolijke kleuren...super!!
groetjes, Wilma

Antoinette Voorn zei

Wauw meis, wat heb je weer een toppertje gemaakt zeg!

Gr Antoinette

Marcella zei

Hoi hoi

Een leuke vrolijke kesrtkaart heb je weer gemaakt .
Groetjes Marcella

jolanda zei

mooie kaart

Ingrid Reyners zei

Het klopt wel wat nelleke zegt dat je voor de kaarten in de zomer een andere kleur gebruikt, leuk dat je iedere week een kerstkaart maakt, knap hoor, ik zou het niet kunnen. Fijne dag groetjes Ingrid

Sé-tje Limlam frutsels zei

Leuke kerstkaart Claudia met deze vrolijke kleurtjes.

Groetjes José

nans'creablog zei

Hele leuke kaart. Vrolijke kleurtjes.

Groetjes,
Nans

karin zei

Ik zou het sneeuwpopje maar binnen houden met dit weer :)
Heel lief kaartje Claudia !
groetjes,
Karin

Lisbeth zei

hoi claudia
het kaartje doet me denken aan mijn kerstboom
paars met zalmroze en bij mij zijn der maar 2 goei seizoenen
dit zomerweer van vandaag en echt winterweer
grtjs Lisbeth

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kerstkaartje Claudia, hier is het zo warm dat ik echt niet buiten ga zitten, je wordt meteen gegaard, erg he is het eindelijk warm zit ik weer te mopperen ....
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Vrolijke kerst kaart, heel erg leuk geworden ☼

Fijne (knutsel)week nog gewenst ☺
En lekker van het zonnetje genieten ☼
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Lotte zei

Je kaart is onwijs leuk geworden zeg. Heerlijk vrolijk! Veel succes bij de challenge van CCWS. Groetjes Lotte

Aukje zei

Wat een vrolijke kerstkaart heb je gemaakt! Leuk hoor, met deze kleuren.
groetjes
Aukje

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleurtjes.
Gr. anja