Volgers

dinsdag 11 juni 2013

13de Kerstkaart

Hoi,

Vrijdag heb ik met Lisbeth een workshop gevolgd bij Els. Maar mijn Magnolia heb ik nog niet ingekleurd. Deze hou ik jullie nog tegoed.

Ondertussen heb ik nog een kerskaartje gemaakt. Kaartje n°13 is af.  Dit keer helemaal in blauw/witte tinten.

Met dit kaartje doe ik graag mee aan volgende challenge:
CCWS challenge 76 volgens schets - 11 juni


Gebruikte materialen:
cardstock: zeeman en eigen voorraad
decopapier: kruidvat
digi: internet en ingekleurd met glitters
sterren is malletje van Nellie snellen
glittersteentjes: action

grtjs
Claudia

12 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Leuk dat je een workshop hebt gevolgd Claudia, ben benieuwd. Je kerstkaart is weer prachtig geworden.
Liefs van Anita

Marcella zei

Hoi
Wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt .
die boompjes zijn erg leuk erop .
en goed hoor al 13 kerst kaarten ik moet eigenlijk ook beginnen.
Groetjes Marcella

Renate zei

leuke kaart, Claudia. Lekker modern, met mooie kleuren!

Groetjes, Renate

Erica ♥ zei

Prachtige kerstkaart zo in de blauwtinten, ik vind hem
heel erg mooi geworden ☼

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

nans'creablog zei

Leuke kaart. Heel mooi papier.

Groetjes,
Nans

Aukje zei

Leuke kerstkaart heb je gemaakt! Mooi in blauw, is eens een keer wat anders dan rood of groen.
Groetjes
Aukje

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuk kerstkaartje mooi in deze kleur weer eens wat anders!!

Groetjes José

Nelleke zei

Leuk zo'n kerstkaart, niet alledaagse kleuren. Groetjes, Nelleke

ANJA 3D zei

Schitterende kerstkaart.
Gr. Anja

Antoinette Voorn zei

Leuke kerstkaart heb je gemaakt! Mooi in blauw...

Gr Antoinette

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuke kaart mooie kleur
grtjs Lisbeth

Ingrid Reyners zei

Ik ben benieuwd Claudia naar het resultaat van je workshop, dit is in ieder geval een heel aparte kerstkaart, leuk dat je ook andere kleuren gebruikt als de standaard kerstkleuren. Groetjes Ingrid