Volgers

woensdag 5 juni 2013

Ik wil post

Hoi,

Een tijdje geleden kwam ik via blogland op een nieuwe blog. De blog heet  ik wil post. Het is de bedoeling dat je, je opgeeft om echt een kaartje naar iemand te sturen. Het leek mij eens leuk om mee te doen.

Het thema in mei was vlinders en nu ik het adres heb gekregen kan ik mijn kaartje ook posten.

Vandaag heb ik reeds mijn kaartje aangekregen. Het is van mijn buurvrouw  Lisbeth(die had zich ook opgegeven).  Dit is het kaartje dat ik van haar ontvangen heb.



En dit is het kaartje dat ik morgen ga posten. Hopelijk is mijn ontvanger er blij mee.

grtjs
Claudia

8 opmerkingen:

Malika zei

mooi hoor dit kaartje, en ja hoor de persoon die het ontvangt zal heel blij zijn.

Groetjes Malika

Anita Meijer zei

Wat een leuk idee, en wat heb je een schitterende kaart van Lisbeth gekregen en wat heb je een prachtige kaart gemaakt Claudia, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke kaart met die gehaakte vlinders!! Zelf gehaakt?

Groetjes José

jolanda zei

hele leuke kaartjes

carla zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met al die vlinders.
De gehaakte vlinders zijn er ook super bij.
Tof gedaan hoor.
Groetjes,
Carla

Nelleke zei

Gaaf en dan die gehaakte vlinders erop. echt mooi, en verder die warme kleuren die je hebt gebruikt. Groetjes, Nelleke

Aukje zei

PRachtige kaart heb je gemaakt! Daar zal de ontvanger blij mee zijn :-)
Groetjes
Aukje

Erica ♥ zei

Jaaa ik kwam dat blog ook tegen, is best wel leuk eigenlijk,
alleen was ik te laat om aan de eerste keer mee te doen.
Mooie kaart heb je ontvangen en ook heel grappig dat het van
je buurvrouw is !
Jij hebt wel echt een schitterende kaart gemaakt, ook nog
met het gehaakte erbij, super ☼

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl