Volgers

maandag 24 juni 2013

Je hebt post

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger welkom heten. "De wantjes" welkom, leuk dat je volger bent geworden;

Nu met de tips die ik bij de workshop vrijdag kreeg van Els, ben ik met volgend kaartje aan de slag gegaan. Zelf ben ik tevreden met het resultaat. Wat vinden jullie ervan? Dit keer geen afdrukje gebruikt maar een 3D plaatje. Het was al een tijdje geleden dat ik dat nog eens heb gedaan. En ik vond wel eens leuk dat dat terug te doen

Met di kaartje doe ik graag mee aan de volgende challenges:
NKU challgenge 45 thema volgens schets tot 4 juli
cards and scrap challenge 172 thema post tot 24 juni
crafty friends challenge challenge 4 thema, gebruikeen charm tot 28 juni
Bugaboo foto inspiratie tot 28 juni
KIC challenge 10 thema bingo ik heb gekozen voor lint/bedel/parels


Ook dit keer  de binnenkant bewerkt. Vind het net een ietsjepietsje meerwaarde geven aan je kaartje, hihi.


Gebruikte materialen:
cardstock roos, kraft, 3D plaatje: weet ik niet meer
decopapier, parels: action
mal: Joy craft en Nellie Snellen
bloemen: kruidvat en card and scrap art
stempels: MD
lint: kruidvat en action
Alle randen zijn gedistresd en bewerkt met inkt old paper van Tim Holtz

grtjs
Claudia

20 opmerkingen:

Aukje zei

Het is een prachtkaart geworden met mooie kleuren en veel details!
Groetjes
Aukje

jolanda zei

mooi kaartje

Nelleke zei

Schitterend gemaakt, mooi dievkleuren. Groetjes, nelleke

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Ik vind je kaartje erg mooi, beetje Vintage-achtig..MOOI.
Liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Claudia, ik vind hem supermooi. Een geweldige uitwerking van de sketch ook.
Gezellig dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel meis.
Liefs van Anita

Lisbeth zei

hoi claudia
mooie kaart
grtjs Lisbeth

Tanya zei

Beautiful creation, love it :)
Thanks for joining our challenge at Crafty Friends, good luck and hope to see you again soon :)

Tanya xx

Els Paesen zei

Mooi kaartje Claudia! Groetjes, Els.

Ingrid Reyners zei

Mooi kaartje heb je weer gemaakt Claudia! Groetjes Ingrid

karin zei

Leuk ! Ik gebruik ook nog af en toe 3d plaatjes. Afwisseling moet er zijn :)
groetjes,
Karin

anncreatief zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!!
Liefs Anneke

Unknown zei

Lovely card. Great layout.

Love the 3d,very pretty.

Thanks for joining us at Crafty Friends

Good luck

Tracey DTxxx

*mieke* zei

Wat een leuke kaart Claudia! Bedankt voor het mee doen bij Cards & Scrap.
Groetjes Mieke

Marjan zei

Wat een prachtig kaartje zeg !!
Gezellig dat je meedoet bij de NKU.

Groetjes, Marjan

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een mooi kaartje.
Leuk dat je meedoet bij KIC.
Groetjes Miranda

Unknown zei

This is gorgeous, very nice and elegant, love it. Thank you for joining us at Crafty Friends this week and good luck xx

Kelly Lloyd zei

Pretty card, thanks for sharing with us at crafty friends
Hugs Kelly

Amy zei

what a beautiful card. thanks for joining Bugaboo at Catch the Bug

Min zei

Great card!
We are so happy you joined us this week for the Catch The Bug Photo Challenge with Bugaboo Stamps!
Be sure to visit The Bug Blog today for a new challenge!
Hugs & Happy Days!
~Min
Kaymin Kreations

CreaSjouk zei

Mooi hoor!
Bedankt voor je deelname aan kic.
Groetjes Sjoukje