Volgers

woensdag 12 juni 2013

Kinderkaart

Hoi,

Dit keer heb ik een kinderkaart gemaakt. De tekst op de tag heb ik nog niet gestempeld. Dit kan ik later doen. En dan kan ik er een persoonlijke tekst op zetten. Digi is hetzelfde als eerder deze week. ik vind het gewoon een heel leuke plaatje. Papier is ook hetzelfde, maar dit is puur toeval.

Met dit kaartje doe ik graag mee aan de volgende challenges:
NKU challenge 44 - schets - tot 13 juni
de creatieve zebra challenge 23 - thema kinderkaart - tot 16 juni



gebruikte materialen:
cardstock: action
decopapier, geel cardstock, lintjes: boekenvoordeel
glittersteentjes: big bazar
embossingfolder van sissix
bloemen: kruidvat en boekenvoordeel
digi: internet en ingekleurd met spectrum noir
Voor de rest heb ik glossy accent gebruikt op de vleugeltjes en de randen zijn bewerkt met distress.

grtjs
Claudia

15 opmerkingen:

Lisbeth zei

Hoi Claudia
leuk plaatje
vrolijke kinder kaart
grtjs Lisbeth

Renate zei

Wat een lieverd. Ik denk dat elk meisje deze kaart wel wil ontvangen!

Groetjes, Renate

Nelleke zei

Wat een gezellig vrolijk kaartje. dat kun je nu wel gebruiken het is buiten zo somber...
Groetjes, Nelleke

jolanda zei

mooie vrolijke kaart.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU

Anita Meijer zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje Claudia, hij is prachtig geworden. Supermooie uitwerking van de sketch ook.
Gezellig dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel.
Liefs van Anita

Sé-tje Limlam frutsels zei

Leuk kinderkaartje en vrolijke kleurtjes.

Groetjes José

Folkje zei

Wat een vrolijk kinderkaartje heb je gemaakt en wat leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ

groetjes
Folkje

susie zei

Hé Claudia bedankt voor je reactie, dat doet me deugd :)
En ik heb gezien dat jij mooie kaartjes maakt !

Het patroontje komt van 'Drops Design'... 2 jaar geleden heb ik dit ook gebruikt voor m'n 1ste plaid. Je moet.. alé, je kan er eens gaan kijken, daar doe je veel inspiratie op. Indien je dit patroontje niet vind en toch nog graag zou willen dan laat je maar een kreet. Ik zoek de beschrijving terug op en bezorg je die.
Nog een fijne dag .. :)

Aukje zei

Dezelfde plaatje, hetzelfde papier maar de kaarten zijn heel verschillend!
Ziet er super uit1
groetjes
Aukje

Marcella zei

Hoi

Deze is ook weer heel leuk geworden prachtig ingekleurd.
Groetjes Marcella

nans'creablog zei

Mooie en vrolijke kaart.

Groetjes,
Nans

Josje zei

Leuke kaart en wat een lief stempeltje heb je gebruikt

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Lekker vrolijke kleuren en een leif stempeltje.
Gr. Anja

Antoinette Voorn zei

Woww De kleuren zijn prachtig zo bij elkaar! En het is een beeldschone kaart geworden zoals altijd!

Gr Antoinette

Heleen zei

Wat heb je een prachtige kinderkaart gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van DCZ.
Lieve groetjes, Heleen