Volgers

donderdag 27 juni 2013

Een nieuw nestje!

Hoi,

Aftellen....... nog 7 daagjes werken en dan........... vakantie. En naar het schijnt zou het vanaf volgende week toch zomer worden. Allé, laten we dat maar hopen.

Vandaag heb ik een fleurig kaartje gemaakt waar ik graag deelneem aan de volgende challenge:
sketch saturday challenge 264 - schets naar keuze: ik heb gekozen voor schets 248 tot 28 juni



 De bovenste foto heb ik mss wat terug genomen.
 Ik zie net de de glossy accent op de wolkjes nog niet volledig opgedroogd is.


gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
decopapier: action
mallen: MD, Joy craft, boekenvoordeel
digi: internet en ingekleurd met spectrum noir
embossingfolder: boekenvoordeel

grtjs
Claudia

10 opmerkingen:

Monique zei

Hij is mooi geworden. En als je het niet weet van de glossy accents dan zie je het niet hoor...
Fijne dag, Monique

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooie kaartje
grtjs Lisbeth

Antoinette Voorn zei

Wat ziet dit er weer bijzonder leuk en mooi uit,dit vind ik echt genieten !!! En jij ook zometeen lekker aftellen en dan lekker genieten van je rust!

Gr Antoinette

Marcella zei

Hoi hoi
Het is zeker een heel vrolijke kaart geworden .
Ziet er weer erg leuk uit .
En heeft de zeeman dan cardstock???? moet ik toch eens gaan kijken .
Groetjes Marcella

Anoniem zei

Hallo Claudia
Eindelijk even een reactie geven op je kaartjes wat een beauty's heb je gemaakt,kon via de iPad niet reageren wou het niet doorsturen.Sorry hiervoor.
Deze kaart heeft mooie vrolijke kleuren.Groetjes Joke

nans'creablog zei

Een hele leuke kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

ANJA 3D zei

Deze is oomweer prachtig.
Gr. Anja

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Je hebt een hele vrolijke kaart gemaakt, mooi ingekleurd en leuk afgewerkt..liefs van Ans

Aukje zei

Je kaartje ziet er lekker vrolijk uit! We zijn wel aan een beetje zon toe, of niet dan?
groetjes
Aukje

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke kaart vrolijke kleuren heb je gebruikt.

Groetjes José