Volgers

donderdag 27 juni 2013

Proficiat

Hoi,

Morgen de rapporten. Spannend...............

Ondertussen heb ik nog een kaartje gemaakt. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge van Cards and scrap art thema is volgens schets. Je kan nog meedoen tot 30 juni.

gebruikte materialen;
cardstock, touw: eigen voorraad
decopapier: action
groen cardstock: weet ik niet meer
mallen en ponsen: boekenvoordeel
knoopjes: boekenvoordeel, hobbyoutlet
randen zijn lichtjes bewerkt met distress inkt old paper van Tim Holtz.

grtjs
Claudia

7 opmerkingen:

Els Paesen zei

Leuk kaartje Claudia! Groetjes, Els.

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk kaartje
wil je het fb adres van cart 'n scrap art eens doorsturen
ik geraak er niet op via link
grtjs Lisbeth

Ingrid Reyners zei

Mooi kaartje heb je gemaakt, ook je vorige kaartje heb ik geprobeerd om een reactie te geven via Bloglovin, maar dat is niet gelukt, ook dat kaartje vond ik erg goed gelukt, het was een lekker vrolijk kaartje. Fijn weekend, en hopelijk hebben de kids goede rapporten.

Unknown zei

Ik vind hem erg mooi geworden. Mooie kleuren en leuk zo met dat robuuste touw.
Groetjes Sandra.

nans'creablog zei

Hele mooie en originele kaart.

Groetjes,
Nans

karin zei

Leuke kaart Claudia ! En hadden de kids een goed rapport ?
groetjes,
Karin

Aukje zei

Leuke kaart met al die knoopjes :-))
groetjes en een fijn weekend
Aukje