Volgers

woensdag 5 juni 2013

40 jaar getrouwd

Hoi,

Wat schitterend weer vandaag. Heel zomers, lekker zonnetje en een zacht briesje. Het doet echt deugd. Het blijft zo tot zeker na het weekend. Dus profiteren,.................

Toch nog even de tijd genomen om een kaartje te maken deze avond. Volgend maand zijn mijn schoonouders 40 jaar getrouwd. Ik heb alvast een leuk kaartje gemaakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Sketch Saturday challenge 261 volgens schets tot 07 juni
DCL  challenge 186 - huwelijkskaart - 07 juni
Bugaboo anything goes tot 07 juni


gebruikte materialen:
cardstock, zwart touwtje: had ik nog liggen
roos lint: boekenvoordeel
wit lin, decopapiert: weet ik niet meer
digi  en tekst is bugaboo en ingekleurd met spectrum noir
bloemen, hartje zilver, knoopje: hobbyoutlet
glittersteentjes: action

grtjs
Claudia

10 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wauw wat is die super geworden, ik vind hem helemaal geweldig en zo een gave uitwerking !!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

jolanda zei

grappig kaartje

Marcella zei

Hoi Hoi

Wat een super leuk afdrukje heb je daar voor gebruikt en ook prachtig ingekleurd .
Erg leuke kaart voor je schoonouders .
Groetjes Marcella

Malika zei

prachtige kaart hoor voor je schoonouders.
Groetjes Malika

Erica ♥ zei

Haha lachen met deze stempel, die is echt leuk,
echt een schitterende kaart heb je ermee gemaakt ☼

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Aukje zei

Wat een grappige kaart, super!!
Groetjes
Aukje

ANJA 3D zei

Schitterende kaart en een leuke digi.
Gr. Anja

Anita Meijer zei

Wat een schitterende grappige kaart Claudia, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

anja curvers zei

Die afbeelding blijft leuk hoor gaaf gedaan en bedankt voor je deelname aan DCL.

Lisbeth zei

Hoi Claudia
die tekst, ik lag plat van lachen en toch zo waar
mooie kaart trouwens
grtjs Lisbeth