Volgers

dinsdag 6 februari 2024

alcohol inkjes # 2

 Hoi,

Zoals ik eerder vertelde deze week had ik voor de KKT meerdere versies ik kleur gemaakt. Vandaag toon ik jullie nog een versie die ik had gemaakt, maar waar ik niet zo tevreden was over het resultaat, althans toch niet voor de kleuren van de KKT.

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




4 opmerkingen:

karin zei

Mooi achtergrondje met die kleurtjes inkt.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Prachtige achtergrond, mooi met het vleugje goud.

GerJanne zei

Prachtig Claudia.
Je weet van te voren nooit wat het wordt en altijd gaaf!

Maria Luisa- scrap zei

Hola , hermoso trabajo , los colores son geniales.