Volgers

donderdag 22 februari 2024

Lavendel #2

 Hoi,

Vandaag kaart #2 van de lavendel serie. Bij elke kaart heb ik ook een lintje gebruikt. soms heel subtiel, zoals bij deze kaart. Het lintje passeert onder het design papier en onder de afbeelding.

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Butterfly challenge - challenge 192 - top 3 - 21-02-2024
.

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




8 opmerkingen:

karin zei

Wat een lief plaatje, mooi kaartje met de lavendel erop.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Super leuke zonnige kaart

Je@net zei

Erg mooie romantische kaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertje!

Angelique zei

Mooie, zachte lavendelkaart. Gefeliciteerd met je topkaartje.
groetjes Angelique

GerJanne zei

Ook deze is weer mooi!

Nelleke zei

Leuke kaart geworden, ik moest even goed kijken waar het lintje zat. Mooi zo subtiel. Groetjes Nelleke

Marjolijn van Elsberg zei

Mooi kaartje

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met deze mooie materialen. Erg leuk gemaakt. Groetjen Trijntje