Volgers

donderdag 8 februari 2024

Alcohol inkjes #3

 Hoi,

Vandaag nog een kaartje die ik had gemaakt voor de KKT, maar waarvan het resultaat mij niet overtuigde. 

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Creative inspirations - Top 3 - challenge January 2024- 07-02-204

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart!

karin zei

Mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Nou, dit zijn precies de kleuren voor de volgende keer! Ik vind hem mooi!

carla zei

Heel mooi Claudia.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

Antjes kaartcreaties zei

Hey Claudia, het resultaat overtuigt mij wel hoor! Wat een mooie kaart en prachtige kleuren. Ook je kaart #4 mag er wezen. Iets kleurrijker, maar zeker niet te druk.
Groetjes en een fijn weekend,
Antje