Volgers

woensdag 28 februari 2024

Hoera

 Hoi,

Zondag ben ik onverwachts met Lisbeth, Hanne en mama naar de hobbydagen in Hasselt geweest? Het is een kleine beurs maar wel gezellig. Natuurlijk zag ik daar leuke stansen met vlinders en kon ik niet weerstaan. Een aantal van die vlinders heb ik natuurlijk vandaag op mijn kaartje gebruikt.

Dit is ook mijn inspiratiekaartje voor Penny's Challenge. Het thema is altijd alles mag

Doen jullie mee?





💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com



 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



3 opmerkingen:

Daphne zei

Oeh, mooi hoor.
Wat een prachtige, sierlijke vlinders zijn dit.

Melanie Hungerford zei

Very pretty, love the bright spring colors! Thanks for sharing with us at the Paper Funday Challenge.

María zei

What a lovely scene you've created. I love how you've played with your dies, those butterflies are gorgeous and the grass is a great addition. Thanks for joining us at My Time To Craft. Hugs, María.