Volgers

maandag 5 februari 2024

Jij bent heel erg jarig

 Hoi,


Vandaag begint er  bij Girlz makes Guyz cards een nieuwe Challenge. Dit is een Just For Fun Challenge, waar we uitsluitend mannenkaarten toestaan. Het thema deze maand is: buitensport

Ik heb er een interactieve kaart van gemaakt. Zo leuk om te maken.





πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



6 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke stoere kaart heb je gemaakt, Claudia!

Lia zei

Superleuke kaart voor een voetbalfan!
Lia xx

Anita van Deur zei

Heel leuk voor een fan van voetbal

carla zei

Een hele mooie kaart.
Super tof voor een voetbal fan.
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

heel gave kaart heb je gemaakt!

*Vicki* zei

Such a really fun interactive card design! Love the sports theme and the colors are brilliant! Thanks so much for sharing your inspiration with us at the Mix It Up Challenge!