Volgers

vrijdag 9 februari 2024

Alcohol inkjes #4

 Hoi,

Vandaag nr 4 van de alcohol inkjes kaarten. Deze kaart vond ik op het eerste zicht wel goed. Maar achteraf gezien vond ik die wat druk gekleurd voor de KKT, dus die is het dan ook weer niet geworden.

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Deze is ook mooi.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuke kaart met de alcohol inkt, ik vind het mooie kleuren en niks te druk!

Josje zei

Mooi met die kleuren zo

GerJanne zei

Heel mooi Claudia! Goed gelukt.