Volgers

donderdag 1 februari 2024

With Love

  Hoi,

We zijn alweer de 1ste van de maand..... februari al. Wat vliegt de tijd toch vooruit!!! Nog even en het wordt lente. Daar kijk ik echt naar uit. Naar een stralende lentezon. Jullie ook?

Voor vandaag heb ik een valentijnskaartje voor jullie. Deze is mijn inspiratiekaartje voor Creative Knockouts.v Het thema voor deze challenge luidt alsvolgt: Love/ valentijn.


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Craft Galore encore - DT favourites - challenge 119 -31-01-2024

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

6 opmerkingen:

karin zei

Wat leuk met die gevouwen hartjes. Mooi kaartje.
Groetjes,
Karin

carla zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla

Josje zei

wat een leuk model kaart heb je gemaakt mooi hoor

Bernadet zei

WAt een beauty is dit Claudia!
Mooie kleurtjes, leuk modelletje.
Nou, kan niet wachten tot het weer lente is!!

Je@net zei

Wat een leuk modelletje is dit ook weer!

stampinwithanita zei

What a pretty card and such a cute surprise inside! Well done! Thanks for joining us at The Paper Funday Challenge this month.