Volgers

zaterdag 10 februari 2024

Alcohol inkjes #5

 Hoi,

En de laatste die ik uit deze serie heb geprobeerd. Op zich vielen ze allemaal wel mee. Maar ik vond ze niet allemaal geschikt voor de KKT.  Deze vond ik dan weer te blauw en veel te weinig celeste op te zien.


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




2 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Ik vind het een mooi kaartje al is hij misschien in jouw ogen niet geschikt voor je doel.

GerJanne zei

Ze zijn allemaal mooi geworden!