Volgers

maandag 12 februari 2024

Kusjes

   Hoi,

Eigenlijk nie veel te vertellen. Gaat hier met ups and downs. Joran heeft een weekje vakantie. Jarno is terug naar de les aan het gaan. En ik heb er terug een borstontsteking bij. Vorig jaar en het jaar ervoor heb ik dit ook gehad toen links en nu heb ik het rechts. Kan tot 6 weken duren. Is pijnlijk maar niks aan te doen. Ik neem ontstekingsremmers en af en toe als de pijn te hevig is een pijnstiller, maar meer kan ik op het moment niet doen. Ik hoop dat het snel over gaat zijn.

Voor vandaag heb ik een kaartje voor Make My Monday. Het thema is Love

Doen jullie mee?




💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com



 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍





9 opmerkingen:

carla zei

Een heel mooi kaartje, passend voor deze tijd van het jaar.
Heel veel beterschap Claudia.
Ik kan me voorstellen dat het pijnlijk moet zijn.
Groetjes,
Carla

Je@net zei

Lief kaartje heb je gemaakt en een spoedig herstel gewenst!

Anita van Deur zei

leuke zoete kaart, beterschap.

meg zei

An absolutely fantastic card Claudia,a beautiful mix of images and wonderful layout,many thanks for your kind words and support

Daphne zei

Wat vervelend voor je, ziek goed uit en verzorg jezelf goed.
Je kaartje is héél mooi, èn vrolijk.

GerJanne zei

He wat naar Claudia! Beterschap!
je kaart is wel heel erg gaaf!

Marjeta zei

Sorry to hear that. Wish you a quick recovery. Thank you for beautiful card I got.

Colien zei

Ai, da's minder: beterschap!!
Je kaartje is heel tof!
Bedankt voor je bijdrage aan onze XOXO-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

Helen zei

A really cute project - love it.

Thanks for joining us at the Scrapping 4 Fun Challenge.

Helen x
DT