Volgers

woensdag 28 februari 2024

KKT Schakel Celeste en donkerpaars

  Hoi,


Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren : Celeste en donker paars
Zelf vond ik dit ook weer een moeilijke combinatie. Maar ik denk toch dat het mij gelukt is om een paar kaartjes te maken. En zoals jullie van mij gewend zijn, plaats ik steeds maar 1 kaartje per post. Dus krijgen jullie vandaag de te zien die voor de KKT heb gekozen en de komende dagen volgen de andere versies. Allemaal hetzelfde zou je denken? Maar toch zijn ze een beetje verschillend. 


Kleurenkaartenteam



Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooi samengesteld!

!neke zei

Mooi Claudia !!!!
groeten Ineke

Femminde zei

Wat een mooi kaartje in de gevraagde kleurtjes!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nancy zei

Hey Claudia,
Lekker fleurig is deze KKT-kaart geworden...
Liefs,
Nancy

chantal zei

Wat een mooie kaart in de kleuren van het KKT
Liefs Chantal

Marfien zei

Leuke papiertjes zo samen op de kaart, je brengt me op een idee . . .

Je@net zei

Wat een leuke verjaardagskaart heb je zo gemaakt, Claudia!

Marijke zei

Een mooi kaartje met de kleuren van het KKT. Leuk gedaan. Groetjes Marijke

Caroline zei

Goed gedaan met die verschillende strookjes groetjes Caroline

Jantine zei

Leuk, zo met die strookjes dp, Claudia! Vrolijke kaart.
Mij leek het ook een moeilijke combinatie, maar uiteindelijk vond ik het wel leuk bij elkaar.
Groetjes
Jantine

Colien zei

Mooie kaart heb je gemaakt, leuk met de verschillende designpapiertjes!
Toffe KKT-combi is het, zie veel leuks voorbij komen.
grtz Colien

Nelleke zei

Leuke kaart geworden in de gevraagde kleuren. En gezellig een dagje naar de beurs, altijd leuk. Groetjes Nelleke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuke kaart geworden! Mooi in de KKT kleuren 😊 Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

Nancy Soetaert zei

leuk kaartje voor het KKT.
Groetjes
Nancy

martina's kaartjes zei

leuk kaartje is het geworden met al die strookjes, geslaagd kaartje
fijn dat je er weer bij was deze maand,
grtjs,martina