Volgers

zondag 4 februari 2024

Mega dikke knuffel

   Hoi,

Joran heeft begin deze week buikgriep gehad, Gelukkig ben ik er tot hier toe gespaard van gebleven. Nu heeft ze stage bij Monnikenheide. Das een centrum voor minderbegaafde jongeren. Voorlopig doet ze dit graag. De 2 dagen die ze gemist heeft eerder deze week, dient ze later nog in te halen, das wel een mindere, maar ja, niets aan te doen. Jarno daarentegen heeft net zijn stages en examens afgerond en had deze week een weekje vrij. Hij mag als jobstudent 1x per week aan de slag op het bedrijf waar hij stage liep. Das leuk nieuws!!

Nu onze challenge voor vandaag. We zijn de eerste zondag van een nieuwe maand. Dus hoog tijd voor onze challenge bij Dragonfly Dreams. Doen jullie mee? Het thema deze week is: Hartjes




πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

wow super leuk dit zoete kaartje!

Helen zei

Fabulous card and such a clever design.

Thanks for another great DT card for Dragonfly Dreams.

Helen x

Johanna zei

What a lovely card you created. It has lovely tones of pink and red, pretty paper and an interesting front where you cut the shape. Thanks for joining us at Cardz4galz, Johanna DT