Volgers

woensdag 21 februari 2024

Lavendel #1

 Hoi,

Met een restje van 15x15 uit een oude blok van Noor design heb ik een one sheet wonder gedaan. Ik heb gewerkt met de oude design blok van La vie est belle, Lavendel. In dat blokje zijn ook foto's en uitdrukteksten en zo. Deze techniek is zeker voor herhaling vatbaar. Uit zo een one sheet wonder van 15x15 kan ik 6 kaarten maken. Deze laat ik jullie de komende dagen 1 voor 1 zien.

Vandaag komt kaart #1

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




3 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Mooi kaartje, ben benieuwd naar de rest, Dat papier van Noor herken ik. Ik denk dat ik het ook nog ergens heb in mijn bak.

Anita van Deur zei

Mooi kaartje.

theras kartenblog zei

That´s a beautiful project.
Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
Good luck and happy crafting!
Ilse (thera)