Volgers

dinsdag 20 februari 2024

Special day

 Hoi,


Vandaag begint er  bij Creative Sketchy Girls een nieuwe Challenge. Elke maand krijgen jullie een leuke schets waar je een creatie mee mag maken. 

Voor een opdracht heb ik deze kaart gemaakt. De ontvanger houdt van naaien, dus is deze hier wel voor geschikt.

Mijn Challenge Blog
De schets mag je vergroten/ verkleinen, draaien, spiegelen. Alles mag, maar we willen wel dat de schets nog herkenbaar is.


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuk papier en een mooie vormkaart.

GerJanne zei

Superleuke kaart met deplatjes en de knopen en de vorm!
Dank je wel dat je mee doet bij K&K!

Marjolijn van Elsberg zei

Leuke kaartvorm voor een naaister. Mooie kaart ook.

Hermien zei

Mooi kaartje met een leuke aparte vorm, en uitstekend geschikt voor onze challenge bij K&K. Leuk dat je van de partij bent.

Groetjes Hermien

Rainey's Craft Room zei

A very creative, themed card following the sketch too. Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.
Lorraine