Volgers

woensdag 21 augustus 2024

Christmas wishes

    Hoi,

Voor het Promoteam van Noor & Zo heb onderstaand kaartje gemaakt.
Ik heb hiervoor gewerkt met foiled cards and sentiment - dit kan je hier vinden. 
Andere materialen kan je natuurlijk ook in de webshop vinden bij Noor & Zo
Vandaag heb ik ook gebruik gemaakt van glitterkarton en pareldruppels.







πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more  


 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

5 opmerkingen:

meg zei

A beautiful CAS style Christmas card

Marjolijn van Elsberg zei

Leuke kaart.

Anita van Deur zei

Mooi kaartje.

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kerstkaart Claudia.
Groetjes Elle-jeanne

Donna Walls zei

A sweet, festive design. Thanks for joining us at The Paper Funday Challenge. We look forward to seeing more of your lovely designs soon.
Donna xx
Paper Funday Challenges
Inspiration Station Challenge
Beautiful Blossoms Challenges