Volgers

zaterdag 3 augustus 2024

Project Life - Geboorte van Jarno

 Hoi,

Vandaag ga ik op stap met mama en vriendinnen naar Noor en Zo. We gaan er ook lekker lunchen!! Gelukkig werkt de inspuiting in met hiel goed en heb ik voor het ogenblik weinig last van men enkel. Ik hoop dat dit goed blijft de komende maanden.

Ons lounge set hebben ze gisteren ook geleverd. Ben er zo blij mee!!

Gisteren avond heb ik dan nog even geknutseld aan het Project life van Jarno. De pagina is bijna klaar.


En dit is mijn nieuwe loungeset waar ik zo blij mee ben!

 

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  




 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Geen opmerkingen: