Volgers

vrijdag 30 augustus 2024

Crea Swap augustus

 Hoi,

Omdat onze nieuwe challenge Girlz Creative Fun Art of Scrap elke 25ste online gaat, hebben Lisbeth en ik beslist om onze swap op te schuiven naar elke 30ste van de maand.

We werken voor de laatste deze keer met het pakket dat Lisbeth heef samengesteld en hebben nu 3 thema's (juli hebben we geen swap gehouden): verjaardag, lint en die cuts.




Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:


Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! 😀


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍