Volgers

maandag 19 augustus 2024

Kerstroos

  Hoi,

Voor het Promoteam van Noor & Zo heb onderstaand kaartje gemaakt.
Ik heb hiervoor gewerkt met foiled cards and sentiment - dit kan je hier vinden. 
Andere materialen kan je natuurlijk ook in de webshop vinden bij Noor & Zo




πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

7 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Claudia.
Groetjes Elle-Jeanne

Anita van Deur zei

Hele mooi kaart Claudia

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Claudia! Prachtig papier! Ik heb het ook!

Josje zei

Leuke aparte kaart Claudia
Nog bedankt voor je kaartje

Clare Lloyd zei

Love the gold sparkle! Thanks for joining us at penny’s paper crafty challenge GDT.x

As.I.Do.Rodos. zei

A gorgeous card
Thank you for joining us at Penny's Paper Crafty Challenge good luck Ginny DT Penny's Challenge

Marjolijn van Elsberg zei

Erg mooi kaartje weer.!