Volgers

donderdag 29 augustus 2024

Proost op jou

Hoera, Proost op jou

Vandaag mag ik jullie inspireren met een kaartje. Ik heb gekozen voor het mooie knipvel Mooo en heb hier een doorkijkkaartje mee gemaakt.


Alle artikelen zijn terug te vinden in de webshop
🐮CCL-ES-CD776 border gras 2
🐮3000/0152 knipvel mooo
🐮CC-FR-pp134 design paper moo-rvelous
🐮CCL-ES-CD778 essential trees
🐮470.784.319 fold art landschap



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more  


 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

6 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een gezellig kaartje!

!neke zei

Super leuk je kaart !!!
groeten Ineke

Daphne zei

Wat een blije snoetjes en daarom een blije kaart.
Leuk vind ik.

Anita van Deur zei

Leuke kaart knap gedaan.

GerJanne zei

Leuk plaatje en een doorkijkje is ook altijd goed!

Nelleke zei

Wat een leuke kaart zeg, prachtig met dat doorkijkje. Groetjes Nelleke