Volgers

zaterdag 17 augustus 2024

Lange vest!!! deel 1

  Hoi,

Om af te wisselen van de kleine granny squares, ben ik begonnen met een restjes vest. Het wordt een lange vest tot aan de kuit. Met allemaal restjes. Ik heb zo al een trui gemaakt en dit was zo leuk om te maken dat ik nu een lange vest ga maken. Veel heb ik nog niet. Wat vooraleer ik een stuk kan haken, moet ik eerst allemaal restjes aan elkaar knopen. Ik knoop deze met een magische knoop. Deze is supersterk. Je knipt dan ook de uiteinde zo kort tegen de knoop dat je nadien geen uiteinde hoef weg te stoppen. Heel handig. Deze vest haak ik aan 1 stuk. De de rug en voorpanden aan elkaar. Als deze klaar is, haak ik rondom nog een paar toertjes in wit en 1 in oranje, denk ik als afwerking.


Crafty gals corner - challenge 257 - top 3 - 14-08-2024
 

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more   



 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuk idee van het vest! gefeliciteerd met je topper.

Elle-Jeanne zei

Wat een leuk idee om een vest te haken.
Leuk gedaan.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Dat wordt supervrolijk!! En het zal overal bij passen.... alle kleuren zitten erin!

Daphne zei

Wat leuk!
Ik wist niet dat jij ook haakt.
Wat een mooi vrolijk best wordt dit zeg, ben heel benieuwd naar het eind resultaat.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat gaaf, hoe is die magische knoop? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.