Volgers

maandag 5 augustus 2024

Waar is het Feestje?

 Hoi,

Hé, hé, hé, ben zo terug even in mijn comfort zone, met dit kaartje te maken. Zo leuk om te doen!!!! Mijn laatste week vakantie gaat in, maar ik zoek nog wel wat te knutselen en haken en te genieten van mijn vrije tijd.

Ondertussen heb ik voor jullie mijn inspiratiekaartje klaar voor Girlz makes Guyz cards  Het thema deze maand is: bier en/of cocktails.




💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

 Tot gauw! 😀


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



5 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart voor de nieuwe challenge Claudia.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Supermooie kaart is het! hier ben jij ook echt een kei in!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een vrolijke kaart voor een verjaardag en geniet van je laatste vakantieweek, het weer zit mee voor je.

Liz zei

Great card, what a fun design. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month.
Liz xx

Carole J zei

A super cute masculine card - bears and beer - what could be better?
Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” August Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
Carole x DT Craftilicious Creations